Зверни увагу! Під час та після тривалих повітряних тривог, ми отримуємо багато запитів через масові скасування сеансів. У таких випадках ми можемо відключити телефонну лінію у разі перевантаження, а час нашої відповіді в месенджерах та на пошті через велику чергу може займати до однієї доби.
Ми зібрали для тебе всю важливу інформацію та додали на сторінку Допомога на сайті та в чат-бот в Телеграмі.
Щоб дізнатись, чи працює потрібний тобі кінотеатр, перейди в наш телеграм-канал.
Якщо через тривогу або вимкнення електрики твій кінотеатр не працює, ти можеш самостійно відмінити куплені квитки в розділі «Мої квитки» в особистому кабінеті. Це працює, якщо квиток був придбаний онлайн: у мобільному додатку або на сайті. Ця функція перестає працювати за 30 хвилин до початку сеансу.
На жаль, деякі сеанси перериваються через повітряні тривоги або вимкнення світла.
Якщо твій сеанс перервано через повітряну тривогу або вимкненя світла, не хвилюйся, ми замінимо твій квиток на новий або повернемо гроші. Ось що можна зробити:
1.Обміняй квиток на фільм, що не відбувся, на новий квиток або на промокод чи сертифікат. Для цього звернись до каси кінотеатру протягом 30 днів. Сертифікат, до речі, пізніше можна обміняти на новий квиток: онлайн або в касі
Або 2. Залишай онлайн заявку на повернення квитків.
Зверни увагу, що обробка твоєї форми на повернення квитків може зайняти до двох тижнів. Трапляється, що не відбуваються сеанси з повними залами, тому наші співробітники часто перевантажені.
Якщо в тебе залишились питання до нас, пиши нам: